Alla inlägg under april 2012

Av Sanna Clarin - 21 april 2012 07:51

Ja då va dagen här som jag längtat efter så länge nu!!!

Jag va uppe tidigt idag för att hinna köra ett sista pass på sportlife och jag kan säga det att det är inte många på gymmet när kl är 5.30 :P Inte varje dag man får vara helt själv på sportlife.

Så nu kan jag sova gott på planet sen av den tidiga morgonen och 1 timmes hårt slit!!!

 

Hoppas ni klarar er bra här hemma utan mig sen :P

 

Tack igen alla snälla som ställer upp och passar Bellabus!!!

 

Kramizar

 

 

Av Sanna Clarin - 18 april 2012 14:59

3 dagar kvar sen bär det av. Det har inte riktigt varit så verkligt att man ska åka men nu när jag börjat packa och lägga fram saker jag ska ha med mig så blir det lite mer verkligt :P

 

Har varit och shoppat lite sista-minuten kläder för jag upptäckte att alla mina sommarkläder va lite för stora nu så fick ta mig till torget och skaffa lite nya, men det gör jag med nöje!!!

 

Lite dumt kanske men har lite ångest för att jag inte kommer kunna zumba men har sagt til mig själv att jag ska leta upp ett zumbapass i Miami, kul att testa det i USA med för att se vad som är bäst men inget slår the one and only zumba king ändå!!!

Är man en zumbaholic så då lär jag ju få lite abstinens, får ta en dag i taget, steg för steg :P

Ska ge allt vad jag har ikväll och imorn på zumban för att få ut allt av den!!!!

 

 

Pöss på er där ute

 

Av Sanna Clarin - 15 april 2012 19:07

Jag skojar inte jag har varit duktig i ca 17 veckor men just ikväll nu slog sötsuget till mer än vad det gjort innan.

Jag får nästan panik för att jag vill äta något riktigt gott som ex kaka, choklad eller glass men ändå inte på samma gång!!! Blir snurrigt i huvudet!!

För att underhålla mig med något annat så har jag varit ute med Bella på långpromenad, diskat, rensat bland kläder och vikt ihop dem, har städat badrummet och alla skåp men nu är allt sånt små plock slut och är ändå sugen på något!!!!

Va fan ska man göra, tog en morot och fantiserade att det va en god glass men fungerade så där :S

 

Vill inte förstöra min baraiga dag!!!

ååååå kan man inte klockan bli 22 eller något så man får gå och sova!

 

Av Sanna Clarin - 14 april 2012 17:30

   

   Första bilden är framsidan och sista är baksidan på linnena

Av Sanna Clarin - 14 april 2012 14:11

Idag va det ett extra pass igen med the king på ullevi och idag hade jag en jävla energi så hade klarat ett dubbelpass idag.

Så nu är lördagen räddad när jag fått zumba med the one and only.

Som tur hade jag Giannina med oxå så är en liten glädjespridare med så då blir det extra extra kul!!!!!

Tror Hasseludden spat laddade mina batterier så va väl därför jag va så peppad :P

 

Så här dags nästa vecka är jag på väg till Miami, det ni så nu ska jag njuta av kylan så länge jag kan så att jag tycker det blir ännu varmare i Miami sen.

 

Hoppas nu får en lika bra lördag med mycket glädje och roliga människor som jag redan haft idag och hoppas på att fortsätta att ha!!!!

 

See ya

Av Sanna Clarin - 13 april 2012 15:33

Wow wow igår va jag med min kära moster Lisa ute på Hasseludden i Nacka. Det är ett japanskt spa där man kan få alla olika möjliga behandlingar och som tur har jag en sådan bra moster som bjöd med mig på detta.

Vi spenderade hela eftermiddagen och kvällen där. När man checkar in får man en snygg kimono och ett par badtofflor sen så traskade man runt i dem hela tiden, väldigt behagliga va dem, man fick behålla dem med :) extra plus!!!!

Jag fick uppleva en behandling som kallas floating där man ligger och flyter i en tank ca 35 grader och det är så mycket salt i att man kan knappt gå i vattnet för man flyter nästan upp.

Där ligger man och flyter omkring i vattnet i 45 min och det va det bästa jag gjort på länge, rekommenderar att testa det om ni får chansen!!!!

Efter floatingen så tog jag och moster min en simrunda i deras pool och jobbade upp aptiten tills middagen som blev en överraskning att den skulle ingå :)

Så vi traskade upp i våra tofflor och kimonon till middagen och väntade med spänning på att se vad de hade att erbjuda för mat.

Måste säga att jag är helt såld på japansk mat nu, wow så göttttttt det va. Jag och lisa blev helt tagna av den goda maten speciellt efterrätten som vi valde och det va en mjölkchokladbruleepudding med färsk frukt till. MUMMMMMMMMA!!!

Efter maten så begav vi oss ner för att klä om till våra vanliga kläder och åka hemåt. Man va ganska så avslappnad och jag har nog aldrig somnat så snabbt och gött som jag gjorde den kvällen :P

Tack moster lilla för den välbehövliga spadagen :)

Vilken upplevelse!!!!

Vill ni kolla in stället så är det www.yasuragi.se 

 

Kramizar

Av Sanna Clarin - 11 april 2012 21:45

Nu är det hård träning sista dagarna innan Miami, så nu är det 2 pass plus promenader med Bella som gäller :-)

Är inte bara för Miami ska ju även springa Göteborgs varvet den 12 maj så tränar för det med.

Nej nu är det sova.


Natt världen

Ovido - Quiz & Flashcards