Direktlänk till inlägg 23 september 2012

Helgen & Zumba Party in PINK!!!!

Av Sanna Clarin - 23 september 2012 15:34

Fyfasen vilken rolig helg det varit, den bästa på länge med många goa och härliga skratt!!!

Började med en bra fredag  då det skulle testas Aqua Zumba med Drama Queenen Claudia och The king Dusko J

Vi anländer till badet och byter om.

Vi kommer ut i badhallen och det är 27 grader men lilla Claudis går runt och hackar tänder medan jag och Dusko bara säger Hallå eller 27 grader!!! Och du fryser.

Sen försvinner Claudia in i bastun en stund :P

När klockan slår 18.30 är det dags att bege sig i vattnet och köra igång.

Vi 3 hamnade längst fram och va redo och ge allt!!!

Fan va jobbigt det är att försöka göra grejer snabbt i vattnet, e inte alls så lätt som man tror!

Men vi dansade på och svalvågorna kom och flög hela tiden.  Dusko flög som vinden med sina ballerina steg :P

Fyfan va roligt vi hade. 45 min långt va det. Så testa om ni e sugna va helt okej.


Efte aqua zumban blev det bio och vi såg ”en oväntad vänskap” fy fy fy fasen va bra. Va som att se mitt eget liv eftersom jag med jobbar som personlig assistent och har samma humor med de jag jobbar med och även med Andreas!!!

Rekommenderar starkt att se den, en riktig må bra film!! En sann historia med ännu bättre film då.

Brukar inte gilla Franska filmer men man glömmer bort det efter en stund.

 

Lördagen va en slapp dag hos en kompis med lite god mat.

 

Söndagen då och ZUMBA party in PINK!!!!

Började med att bjuda de goa människorna Claudia och Dusko på en lyx frukost med en liten buffe hemma hos mig så vi skulle ladda alla batterier inför party in pink kl 12.

I möllans kulturhus klämde det in sig ca 100 per om det inte va fler och gav allt och dansade zumba i hela 2 timmar med olika instruktörer.

Va lite trångt längst fram eftersom alla kom och ställde sig där även vi hade ställt våra flaskor där så ställde de sig 2 cm ifrån liksom. HALLÅ flytta!!!!

Det körde igång och vi skrattade och hade oss. Kul att se Dusko nere på golvet för ovanlighetens skull istället för än på scenen.

Men de hade en hemlig instruktör som skulle upp på slutet och gissa vem………. DUSKOLITO!!!!!

Vilken suprise, hade jag redan listat ut för länge sen!!!

Va den perfekta avslutningen på party in pink med den bästa av de bästa intruktörerna!!!

Woho vilken helg!!!!!!

Tack till er min zumbafamilj, DUSKO, CLAUDIA & JESSICA

Nästa grej BETO!!!!!!!!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna Clarin - 27 oktober 2012 14:09

Challengepass 30 min gick så fort idag så det är väl positivt att man tyckte det va skoj ;) Va bara tjejer som hade orkat ta sig upp denna lördag kl 12 och deltog i passet, WE ROCK GIRLS!   Va 3 st som höll i det och en av dem va the and only b...

Av Sanna Clarin - 23 oktober 2012 14:33

Halloj träningsvärk ;) Tuffa härliga pass som väntar med PT Carl under veckan och mina vanliga Zumba pass med D.C crewn. Laddade inför veckans hårda träningar med en resa till el stockholmo för att avnjuta en eftermiddag och kväll på Hasseludden ...

Av Sanna Clarin - 14 oktober 2012 19:32

Japp söndagen är här och en vecka till som gått till sitt slut. Har varit en händelserik vecka med nya människor, träning och kost. Tycker jag fått in en bra rutin med det nya schemat för mitt nya liv och maten är faktiskt jättegod. Ikväll stod...

Av Sanna Clarin - 10 oktober 2012 14:27

Ojojoj vad han plågar mig PT Carl and I löve it! Igår va första riktiga passet som vi körde. Började med att göra det jobbiga, invägning, mättning av armar, lår och mage m.m. Men va inte så farligt ändå kommer bli bättre sen ju så får ha det i huvu...

Av Sanna Clarin - 9 oktober 2012 10:23

Japp då har man tagit ett steg till inom träningsvärlden. Har skaffat PT woho! Igår träffade jag min  alldeles egna PT som ska plåga mig i alla fall ett halvår framöver, va rätt nervös innan vad han hade tänkt ut för plågor för mig. Vi gick igeno...

Ovido - Quiz & Flashcards