Direktlänk till inlägg 14 oktober 2012

Härlig söndag!

Av Sanna Clarin - 14 oktober 2012 19:32

Japp söndagen är här och en vecka till som gått till sitt slut.

Har varit en händelserik vecka med nya människor, träning och kost.

Tycker jag fått in en bra rutin med det nya schemat för mitt nya liv och maten är faktiskt jättegod.

Ikväll stod det stekta räkor med vitlök, curry och kokosmjölk och till det en halv skivad banan och lite kokta grönsaker. Blev riktigt gött!!!!

Hela matschemat är bara sånt som jag gillar med kyckling, fisk, frukt, kesella med bär och lite jordgubbssaft i (super gott).

Känner i hela kroppen att den är piggare och att den återhämtar sig bättre med alla nyttiga mellanmål mellan alla träningspass ;)

E skönt med den härliga powerwalk timmen på morgonen med som väcker upp kroppen för dagens utmaningar.


Laddar nu för en ny händelserik vecka med nya jobbiga övningar och ny träningsvärk med den coola PT Carl och Duskolitos pass med  geonom slapp i nya sköna soffan ;)

Perfekt avslutning på denna dag!!!

 

Ha det gött

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna Clarin - 27 oktober 2012 14:09

Challengepass 30 min gick så fort idag så det är väl positivt att man tyckte det va skoj ;) Va bara tjejer som hade orkat ta sig upp denna lördag kl 12 och deltog i passet, WE ROCK GIRLS!   Va 3 st som höll i det och en av dem va the and only b...

Av Sanna Clarin - 23 oktober 2012 14:33

Halloj träningsvärk ;) Tuffa härliga pass som väntar med PT Carl under veckan och mina vanliga Zumba pass med D.C crewn. Laddade inför veckans hårda träningar med en resa till el stockholmo för att avnjuta en eftermiddag och kväll på Hasseludden ...

Av Sanna Clarin - 10 oktober 2012 14:27

Ojojoj vad han plågar mig PT Carl and I löve it! Igår va första riktiga passet som vi körde. Började med att göra det jobbiga, invägning, mättning av armar, lår och mage m.m. Men va inte så farligt ändå kommer bli bättre sen ju så får ha det i huvu...

Av Sanna Clarin - 9 oktober 2012 10:23

Japp då har man tagit ett steg till inom träningsvärlden. Har skaffat PT woho! Igår träffade jag min  alldeles egna PT som ska plåga mig i alla fall ett halvår framöver, va rätt nervös innan vad han hade tänkt ut för plågor för mig. Vi gick igeno...

Av Sanna Clarin - 23 september 2012 15:34

Fyfasen vilken rolig helg det varit, den bästa på länge med många goa och härliga skratt!!! Började med en bra fredag  då det skulle testas Aqua Zumba med Drama Queenen Claudia och The king Dusko J Vi anländer till badet och byter om. Vi komme...

Ovido - Quiz & Flashcards