Alla inlägg under maj 2012

Av Sanna Clarin - 31 maj 2012 14:47

Vill du förbereda din mage inför sommaren 2012 så rekommenderar jag att testa att dricka Aloe Vera gel.

Den ger magen och tarmarna en extra smörjning inför alla godsaker som kan tänka sig slinka ner.

Hör av dig om du e intresserad. Finns i 3 olika smaker :-D

- Aloe vera gel 290:- (naturell smak)

- Aloe bits´n peaches 316:- ( persika med bitar av aloe veran )

- Aloe berry nectar  290:-( tranbär och äppel, bra om man åker på urinvägsinfektioner ofta eftersom tranbär är lite förebyggande för UVI )

Jag har testat alla 3 smakerna och min favorit är Aloe bits´n peaches, sen berry nectar och sist naturell.

 

Den börjar verka lite olika för alla så rekommenderar att testa ca 3 månader vilket är 3 dunkar. 1 dunk 1 månad och man kan välja alla i samma smak eller alla olika :)

3 pack pris 850 (spara då 46 kr)

Den har fungerat väldigt bra för mig iallafall. Hade en uppblåst mage innan men den känner jag inte av längre. Har använt aloe vera dryken nu sen i februari och när jag va borta i Usa 16 dagar så hade jag den inte med mig och bara på några dagar kom den uppblåsta magen tillbaka. Så direkt när jag kom hem började jag igen och genast några dagar senare va uppblåstheten borta igen :)

Va meningen att jag ville göra så för att testa hur skillnanden skulle bli.

 

TESTA NI MED!!!!!

 

Av Sanna Clarin - 28 maj 2012 09:43

 Hurra hurra hurra hurra för the one and only DUSKO.

Grattis på födelsedagen kungen :) Hoppas det blir ett bra födelsedagspass ikväll i angered. Jag ska ge 500% i din ära :P

 

Yeah!

 

   

Av Sanna Clarin - 24 maj 2012 16:20

Jag har kämpat och kämpat i 22 veckor nu med bra mat och rolig träning.

Jag har inte nått mitt slutmål än men är väldigt väldigt nära nu och det känns otroligt bra

 

Lyckan till denna framgång är nog att jag för det :

1:a skrivit upp varje dag vad jag gjort och hur länge

2:a vägt mig 1 gång i veckan inte mer och inte mindre

3:e hittat en bra träningsform som passar mig prima ballerina :)

4:e härligt stöd från min omgivning!!!

 

Utan dessa 4 sakerna hade det aldrig gått då bra som det gjort. Gäller att hitta sina gyllene knep :)

Det va ett tag sen jag mådde så här bra och har energi till det mesta.

Och har aldrig aldrig tyckt att det varit så roligt att träna så mycket som jag gör just nu innan. Innan va det lata sanna som hellre va hemma i soffan :) hon finns kvar ibland men hon ses mer sällan nu :)

 

Så nu ska jag ut och gå morgon promenader på helgerna i skatås så hänga på. Roligare med sällskap :)

 

Ha en strålande dag!

 

Av Sanna Clarin - 22 maj 2012 16:30

Har fått en ide som jag absolut inte kan släppa!

Så nu håller jag på att kolla upp för att se om den går att genomföra :)

Tänker ännu inte avslöja den men jag hoppas att när den kommer fram att alla i min omgivning kan tänka sig att delta och att sprida nyheten vidare.

 

Hoppas hoppas att detta ska gå vägen, jag skulle bli så oerhört glad och stolt då!!

 

Fortsättning följer ;)

Av Sanna Clarin - 16 maj 2012 14:20

Idag är jag bara så jävla glad!!!

Jag är så tacksam för mina trogna vänner och familj som funnits i mitt liv så länge och peppat och varit mina betongpelare sen oerhört tacksam och enromt glad för alla nya vänner och pelare som tillkommit den senaste tiden :)

 

Kan nämna hur många som helst men jag tror att de som läser detta vet precis vilka jag syftar på :)

 

Just idag känns det som den rätta Sanna har kommit hon har alltid funnits där på insidan men nu vågar hon visa sig på utsidan med och det gör att jag är så glad.

 

En blandning av träning, nya matvanor och människor så har jag en sådan enorm energi som aldrig för!!!

 

TACK TACK ALLA UNDEBARA MÄNNISKOR!!!

 

Zumba time om några timmar!!! wohooooooo!!!!

Av Sanna Clarin - 16 maj 2012 13:57

Tja

 

Nu är jag tillbaka från Miami och efter en vecka utan internet hemma så har jag inte haft möjligheten att blogga förän nu.

Hade en fantastisk semester med Collin i Miami. Blandat med sol och moln men för det mesta va solen framme och värmde oss.

Vi hittade på lite olika saker som bio, shoppingcenter, båttur, promenader och lite annat smått och gott. Helt enkelt kan man summera semestern att den va slapp och bra.

Jag slappade dock inte hela tiden för jag va tvungen att hålla igång lite eftersom jag hade göteborgsvarvet att genomföra när vi kom tillbaka igen.

Så lite joggning på south beach och lite crosstrainer på hotellet så jag inte skulle tappa så mycket.

Jättenöjd med våran resa men skönt att vara hemma igen hos Bellabus!

 

Japp Göteborgsvarvet då som va i lördags den 12 maj genomförde jag och höll mina mål jag hade satt upp för det.

Va min första gång jag skulle sppringa så målet va för det första att aldrig sluta jogga hur sakta det än skulle gå absolut inte sluta, det andra målet va att komma i mål innan 2 ½ timme. Jag slutade aldrig jogga och kom i mål på tiden 2:29:11 så alla mål hölls vilket jag är väldigt stolt över!!!!

De jobbigaste partierna under varvet va såklart älvsborgsbron och sen avenyn!!! Just på avenyn med ca 4 km kvar då va man inte kaxig alltså!!! Men jag hade min motivation att klamra mig fast vid och min zumba musik i öronen så tog mig fram :P

 

Är redan anmäld till varvet den 18 maj 2013 som jag fick som en födelsedagspresent av Therese och Christopher. Tack för att ni peppar mig för nästa lopp med att betala det :)

 

Nästa lopp är Midnattsloppet nu den 25 augusti på 10km och under varavet sprang jag det på 1 timme 8 min så mitt mål är att komma i mål innan 1:00 så alltså springa in på 59:59 :P

Så nu är vilan över och hårdträning med löpning och zumba. Har börjat köra lite MRL för lite mer träning på benen och lår så men blir lite starkare i dem med.


Besökte MRL igår med the one and only Dusko och hans pass är inte att leka med men så roligt är det. Hängde som väntat inte med på allt men får ge det några gånger tills jag kan stegen så blir det roligare och jag kan ta i mer och bli mer trött och svettig!!!!!

 

Vill Gratta Kent idag som fyller år!!!

HURRA HURRA HURRA HURRA!!!!!!!!!!

Av Sanna Clarin - 16 maj 2012 13:57

Tja

 

Nu är jag tillbaka från Miami och efter en vecka utan internet hemma så har jag inte haft möjligheten att blogga förän nu.

Hade en fantastisk semester med Collin i Miami. Blandat med sol och moln men för det mesta va solen framme och värmde oss.

Vi hittade på lite olika saker som bio, shoppingcenter, båttur, promenader och lite annat smått och gott. Helt enkelt kan man summera semestern att den va slapp och bra.

Jag slappade dock inte hela tiden för jag va tvungen att hålla igång lite eftersom jag hade göteborgsvarvet att genomföra när vi kom tillbaka igen.

Så lite joggning på south beach och lite crosstrainer på hotellet så jag inte skulle tappa så mycket.

Jättenöjd med våran resa men skönt att vara hemma igen hos Bellabus!

 

Japp Göteborgsvarvet då som va i lördags den 12 maj genomförde jag och höll mina mål jag hade satt upp för det.

Va min första gång jag skulle sppringa så målet va för det första att aldrig sluta jogga hur sakta det än skulle gå absolut inte sluta, det andra målet va att komma i mål innan 2 ½ timme. Jag slutade aldrig jogga och kom i mål på tiden 2:29:11 så alla mål hölls vilket jag är väldigt stolt över!!!!

De jobbigaste partierna under varvet va såklart älvsborgsbron och sen avenyn!!! Just på avenyn med ca 4 km kvar då va man inte kaxig alltså!!! Men jag hade min motivation att klamra mig fast vid och min zumba musik i öronen så tog mig fram :P

 

Är redan anmäld till varvet den 18 maj 2013 som jag fick som en födelsedagspresent av Therese och Christopher. Tack för att ni peppar mig för nästa lopp med att betala det :)

 

Nästa lopp är Midnattsloppet nu den 25 augusti på 10km och under varavet sprang jag det på 1 timme 8 min så mitt mål är att komma i mål innan 1:00 så alltså springa in på 59:59 :P

Så nu är vilan över och hårdträning med löpning och zumba. Har börjat köra lite MRL för lite mer träning på benen och lår så men blir lite starkare i dem med.


Besökte MRL igår med the one and only Dusko och hans pass är inte att leka med men så roligt är det. Hängde som väntat inte med på allt men får ge det några gånger tills jag kan stegen så blir det roligare och jag kan ta i mer och bli mer trött och svettig!!!!!

 

Vill Gratta Kent idag som fyller år!!!

HURRA HURRA HURRA HURRA!!!!!!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards