Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av Sanna Clarin - 9 oktober 2012 10:23

Japp då har man tagit ett steg till inom träningsvärlden.

Har skaffat PT woho!

Igår träffade jag min  alldeles egna PT som ska plåga mig i alla fall ett halvår framöver, va rätt nervös innan vad han hade tänkt ut för plågor för mig. Vi gick igenom träning och mat schema och ser väldigt roligt och bra ut på båda delarna.

Men Jisses vad man ska äta mycket och ofta blir nog den största förändringen just nu att komma in i det schemat med maten, men tar en dag i taget. SKA BLI KUL!!!!!!

Så idag är det första passet och ska bli spännande och se hur det är att ha någon som är bredvid hela tiden när man är van att vara själv på gym delen. Men som sagt ska bli kul att utveckla sig mer och lära sig mer om allt.

PTn heter Carl och verkar hur bra som helst. Så 3 gånger i veckan ska man nu plågas på egen vilja och komma i topp trim inför sthlm maran i juni 2013.

Hör av mig senare efter första passet så kan jag berätta mer.


Over and out

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards