Alla inlägg den 23 oktober 2012

Av Sanna Clarin - 23 oktober 2012 14:33

Halloj träningsvärk ;)

Tuffa härliga pass som väntar med PT Carl under veckan och mina vanliga Zumba pass med D.C crewn.

Laddade inför veckans hårda träningar med en resa till el stockholmo för att avnjuta en eftermiddag och kväll på Hasseludden på deras härliga spa.

Jag hade bokat in mig på en klassisk massage 50 min och fan vad fort 50 min kan gå. Men gud vad min kropp behövde det med all den nya träningen som kommit till i mitt aktiva liv.

Efter det så tog vi oss till Tokyo och åt en god middag med 4 rätters. Tror vi va de som hade roligast för alla tittade på oss när vi skrattade och hade oss, men det skiter vi i vi e TEAM CLARIN!!!!!


Sen hemma somnade man gött, man kommer in i ett slowmotion tempo när man är på spa.

Så måndagen var det tufft att gå från slowmotion spa tempo till tuffa action tempo med Carl. Men grym som han är så hjälpte han mig hitta tillbaka till det.

Måste säga det är verkligen kul att ha en personlig tränare, jobbigt men kul!!! Rekommenderar det till alla som vill utvecklas sig inom träningen och allt runt omkring.

Kunde inte fått en bättre PT! Gracias Mr Coach!


Idag bjöd han på en härlig kondis timme, en ordentlig genom körare så nu är kroppen mjuk och uppvärmd för kvällens Dansaerobics och MRL.


Vill inte tänka på hur det kommer kännas i kroppen imorn men lär kännas att man lever iallafall!!!!!


Over and out



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards